InfoNu.nl > Huis en Tuin > Kopen en huren > Iemand die je helpt bij je hypotheek: De Hypotheker

Iemand die je helpt bij je hypotheek: De Hypotheker

Iemand die je helpt bij je hypotheek: De Hypotheker De hypotheker is een organisatie die optreedt als bemiddelaar tussen de hypotheekverstrekker en degene die opzoek is naar een hypotheek. De organisatie is ondertussen met veel reclame op televisie om meer bekendheid te krijgen. De Hypotheker bestaat al meer dan 25 jaar en bemiddelt tussen klanten en aanbieders van financiële producten op het gebied van hypotheken en financiële adviezen. De Hypother heeft ondertussen meer dan 170 vestigingen in Nederland en begon zijn eerste vestiging in 1985 in Zwolle en inmiddels hebben ze advies gegeven aan meer dan 500.000 mensen. Het hoofdkantoor is inmiddels gevestigd in Rotterdam waar ongeveer 170 mensen werken. Het centrale punt van de organisatie. De Hypotheker is keurmerklid van de Nederlandse Franchise Vereniging.

Wat biedt de Hypotheker aan?

De Hypotheker biedt simpelweg deskundig advies aan voor mensen die een hypotheek zoeken. Ze kijken naar je persoonlijke situatie en kijken naar het aanbod van hypotheken die bij jouw situatie past. Daarnaast begeleiden ze je van begin tot eind. Ze beschouwen hun onafhankelijkheid een van de belangrijkste zaken van hun dienstverlening. Ze zijn onafhankelijk en kijken samen met jou naar het beste product in de markt. Ze bieden dan ook advies over alle mogelijke hypotheken aan. Ze kijken niet alleen naar het product zelf, maar ook naar alle fiscale consequenties die erbij komen en ze zetten alle financiële zaken op een rijtje. Ze zorgen verder ook voor alle administratieve begeleiding. Om een afspraak je maken met een adviseur kun je bellen of binnen lopen bij in van de vestigingen.

Jazeker Check

Na het afsluiten van de hypotheek is de Hypotheker nog niet met je klaar. Ze willen betrokken blijven en je continue verzekeren van de beste situatie met je hypotheek. Zo krijg je elk jaar na het afsluiten van je hypotheek een uitnodiging om mee te doen met de Jazeker Check. Dit is een online test om te kijken of je hypotheek nog wel past bij je situatie. De Hypotheker vindt namelijk dat je rekening moet houden met veranderingen in je leven en dat je hier op moet inspelen. Je weet namelijk nooit wat het kan opleveren.

Alleen advies Hypotheek?

Nee. De Hypotheker kijkt naar je hele financiële situatie, nu maar ook voor in de toekomst. Ze geven advies op het gebied van samenwonen, over bijvoorbeeld welke afspraken je moet maken. Maar ook kinderen en de studie zijn enorme kosten aan verbonden en daar kun je beter al op tijd rekening mee houden. Wat gebeurt er als je uit elkaar gaat of je baan verliest? Hoe zit het met je pensioen? Heb je een pensioen te kort? En natuurlijk wat gebeurt als je komt te overlijden? Wordt er voor je nabestaanden goed verzorgd? Allemaal vragen waarbij de Hypotheker kan helpen. Verder biedt de Hypotheker tegenwoordig ook een spaarrekening aan, een beleggingsrekening en een doorlopend krediet.

Hypotheker.nl

Voor meer informatie kun je vinden op de website van de Hypotheker. Hier kun je ook online advies krijgen en online berekeningen doen voor de kosten van je hypotheek, maar ook andere berekeningen zoals kijken of je een WIA of ANW gat hebt of een pensioen tekort. Maar hier vindt je ook allerlei informaties over bijvoorbeeld thema’s als het kopen van je eerste huis en een nieuwbouwhuis kopen.
© 2011 - 2019 Misterlak, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "Iemand die je helpt bij je hypotheek: De Hypotheker"

Infoteur: Misterlak
Laatste update: 20-06-2011
Rubriek: Huis en Tuin
Subrubriek: Kopen en huren
Schrijf mee!