InfoNu.nl > Huis en Tuin > Producten > Pillow Pets: knuffel en kussen inéén!

Pillow Pets: knuffel en kussen inéén!

Pillow Pets: knuffel en kussen inéén! Jack, de aap van Telekids, heeft er zijn kast mee vol staan: Pillow Pets. Deze knuffel en kussen in één is erg geliefd onder kinderen en ook een leuk cadeau voor een verjaardag of de feestdagen. Door de vele verschillende uitvoeringen is er altijd wel een Pillow Pet naar eigen smaak te vinden. Klein, groot, met lichtje of zonder, er is genoeg keus. Wat is een Pillow Pet en welke uitvoeringen zijn er verkrijgbaar? Knuffels zijn bij kinderen vrijwel altijd een succes. Ieder kind heeft wel een lievelingsknuffel waar hij of zij graag mee slaapt. Sommige kinderen hebben zelfs hun bed vol liggen met knuffels!

Wat is een Pillow Pet?

Een Pillow Pet is een knuffel en een kussen (pillow) in één. Met behulp van een band zet je dit kussen met de zijkanten aan elkaar vast. Op het uiteinde van de band zit namelijk een stukje klittenband wat je aan de andere kant van het kussen kan vastmaken. Haal je de band weer los, dan heb je een kussen van 40x50 cm (excl. dierenhoofd).

De Pillow Pets zijn gemaakt van heerlijk zacht materiaal, waardoor kinderen er graag mee knuffelen en op liggen. Een Pillow Pet is verkrijgbaar in verschillende uitvoeringen, waardoor er vaak voor ieder kind wel een geschikt exemplaar bij zit. Er zijn kinderen die niet meer op hun gewone kussen willen slapen, maar liever hun Pillow pet gebruiken als zacht kussen.

Er zijn naast de gewone Pillow Pet ook Pillow Pets Jumboz verkrijgbaar. Deze zijn groter dan de normale variant.

Verschillende uitvoeringen

Een Pillow Pet is verkrijgbaar in verschillende uitvoeringen. De Pillow Pets zijn te koop in de speelgoedwinkel en online ook via Bol.com. De gemiddelde verkoopprijs is €19,95. Een greep uit het Pillow Pet assortiment:

Dieren
varkenpinguin
vlinderbij
aapeenhoorn
lieveheersbeestjeluipaard
pandabeergiraf
zebrakonijn
buffel(gekleurde) hond
St. Bernard hondkangaroe
dolfijnnijlpaard
poesrendier
rendierdalmatiër hond
bulldog hondschildpad
eendwalrus
t-rexgroene dino
roze dinoleeuw
schaapijsbeer
prinsessenpaardkrokodil en eend (bij elkaar)

Bekende figurenAuto's
Winnie the Poohpolitieauto
Iejoorbrandweerauto
Mickey Mouse
Minnie Mouse
Shrek
Ezel/Donkey uit Shrek
Thomas de Trein
Spongebob
Dora
Simba (lion king)

Overige artikelen Pillow Pets

Het merk Pillow Pets is bekend geworden met zijn knuffels die gemakkelijk zijn om te toveren in een kussen. Nadat dit een groot succes is geworden, is het assortiment uitgebreid met andere artikelen:
  • Dreamlites: Pillow Pets die vanuit hun rug licht geven, waardoor er een sterrenhemel op het plafond kan komen
  • Pillow Pets Jumboz: extra grote Pillow Pets
  • Blankets: lekkere zachte dekens met een knuffelhoofd eraan
  • Mutsen: Dierenmutsen van zachte stof
  • Pantoffels: Leuke dierenpantoffels

Kortom, bent u op zoek naar een leuke knuffel, maar wilt u eens iets anders? Dan is een Pillow Pet zeker een goed cadeau. Deze knuffels zijn zeer populair bij jonge kinderen. Heerlijk zacht en in verschillende uitvoeringen verkrijgbaar. Zo heb je tijdens een logeerpartijtje altijd je kussen en knuffel mee!
© 2012 - 2019 Cato, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • Inleidingsfoto: Ajale, Pixabay
  • Mypillowpets.com
  • www.bartsmit.nl
  • www.intertoys.nl

Reageer op het artikel "Pillow Pets: knuffel en kussen inéén!"

Infoteur: Cato
Laatste update: 12-01-2016
Rubriek: Huis en Tuin
Subrubriek: Producten
Schrijf mee!