InfoNu.nl > Huis en Tuin > Interieur > Goederenopslag: City Box

Goederenopslag: City Box

Voor alle problemen met tijdelijke opslag van uw spullen, kunt u prima bij City Box terecht. Dit bedrijf is sinds 1998 actief als goederenopslagbedrijf en in dit artikel leest u meer over de mogelijkheden van dit bedrijf. Ze hebben als filosofie dat ze de beste service leveren.

Wat algemene informatie over City Box

Bij City Box bent u verzekerd van de juiste ruimte die u nodig heeft. U kunt kiezen uit boxen of units met 54 verschillende maten. De juiste maat zit er dus altijd bij. Het begint al bij 1m3 en kan uitgebreid worden tot zoveel m3 u maar nodig heeft.
Uw spullen kunt u zo lang als u wilt opslaan en ook is het mogelijk om op ieder moment gratis over te stappen naar een kleinere of grotere City Box. De verhuizing wordt voor u verzorgd.

U heeft toegang tot uw City Box, zeven dagen per week van 06.00 tot 23.00 uur, dus u kunt bijna altijd bij uw spullen terecht.

De boxen zijn verwarmd vanaf 12 graden en het pand wordt op verschillende manieren beveiligd tegen inbraak, brand en weersinvloeden. Een speciale inboedelverzekering tegen calamiteiten is mogelijk tegen gunstige condities. Tevens is City Box lid van de Nederlandse Self Storage Associatie. Die stelt hoge eisen aan het bedrijf. Dus met de service en veiligheid van uw spullen zit het wel goed.

Als particulier betaalt u geen BTW, dus dat scheelt weer 19% op het te betalen bedrag.

Werkzaamheden verrichten in uw box zijn alleen toegestaan als het gaat om in- of overpakken. U mag geen verdere machinale handelingen verrichten (klussen of productie maken), daar de verzekering dit niet toestaat.

De service van City Box

Bij City Box heeft u de mogelijkheid om met uw auto voor de eigen box te parkeren. Dit noemen ze de "drive thru" en die loopt door het gehele pand.
Heeft u vervoersproblemen met uw spullen, dan kunnen ze u bij City Box helpen door u een gratis aanghanger ter beschikking te stellen voor het transport. Ook is het mogelijk via dit bedrijf een verhuisbusje te reserveren of zelfs de gehele verhuizing uit te besteden aan een verhuisbedrijf wat met ze samenwerkt.

De vestigingen

City Box is een snelgroeiende organisatie met vestigingen in:
  • Alkmaar
  • Alkmaar Centrum
  • Amsterdam Zuid
  • Arnhem
  • Den Haag
  • Den Haag Zuid
  • Drachten
  • Eindhoven
  • Eindhoven Centrum
  • Groningen
  • Groningen Euroborg
  • Heerenveen
  • Hengelo
  • Hilversum
  • Hoorn
  • Maastricht
  • Middelburg
  • Nijmegen
  • Purmerend
  • Rotterdam Noord
  • Rotterdam Zuid
  • Utrecht
  • Wateringen
  • Zoetermeer

Benodigde ruimte

Hoeveel m3 u nodig heeft is gemakkelijk te berekenen door het gebruik van de ruimteplanner van City Box. U geeft op, welke meubelstukken of artikelen u wilt opslaan en geeft het aantal stuks in. Het type unit dat u nodig heeft wordt hieruit berekend en op het scherm getoond. Dat dit slechts een indicatie is zal duidelijk zijn. Niet alle meubelstukken hebben dezelfde grootte, maar als indicatie kan het toch prima dienen.

Welke kosten worden er berekend

Voor particuliere klanten gelden onderstaande kosten:
  • éénmalige uitgave: slot en sleutel
  • éénmalige borgsom ter grootte van een maand huur te voldoen bij afsluiten huurcontract
  • prijs per maand en u betaalt geen BTW
  • betaling per automatische incasso per maand vooruit

Het opzeggen van de huur van de box, moet u uiterlijk 14 dagen voordat uw nieuwe huurperiode begint, schriftelijk bij de balie opzeggen.

Tot slot

Voor de opslag van uw spullen kunt u er prima terecht, of dit nu voor korte of langere tijd nodig is. Voor de werkelijke kosten kunt u het beste even contact opnemen met City Box via de telefoon of de website. U weet dan precies waar u aan toe bent.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Opslagruimte huren, waar kan ik dat het beste doen?Opslagruimte huren kan in veel gevallen erg handig zijn. Als u bijvoorbeeld tijdelijk geen woonruimte heeft dan is het h…
Goederenopslag: Opslagruimte voor goederen hurenAls je tijdelijk je goederen wilt opslaan dan kun je hiervoor een ruimte huren. Vaak heb je de keuze uit verschillende g…
Verhuizen: wat komt er bij kijken?Verhuizen: wat komt er bij kijken?Het is zover, je huis is verkocht. Nu moet je al je spullen gaan pakken en verhuizen. Bij een verhuizing komt vaak meer…
Airco: werking en mogelijkheden van de airconditioningAirco: werking en mogelijkheden van de airconditioningAls het zonnetje lekker schijnt dan is de zomer een periode van plezier en genot. Je gaat eens lekker zwemmen of je blij…
Buurtbatterij voor energieopslag: is dat wel veilig?Buurtbatterij voor energieopslag: is dat wel veilig?Een buurtbatterij of smart storage is een huisje of container dat diverse lithium-ion-accu’s en regelapparatuur huisvest…
Bronnen en referenties
  • Website: citybox.nl

Reageer op het artikel "Goederenopslag: City Box"

Reactie

Astrid, 20-09-2015 11:43 #1
Me zoon mike heeft zijn spullen bij zijn vader op laten slaan omdat hij toen daar woonde maar aangezien vader ergens zit en tonnen schuld heeft en.niet heeft kunnen betalen hoe zit dat dan met ne zoons spullen Reactie infoteur, 20-09-2015
Dit is echt een vraag voor City Box. Kan ik u niet mee helpen.
Succes.

Infoteur: Berrie_van_mier
Laatste update: 07-12-2013
Rubriek: Huis en Tuin
Subrubriek: Interieur
Special: Opslag goederen
Reacties: 1
Schrijf mee!