InfoNu.nl > Huis en Tuin > Interieur > Allsafe voor veilige en tijdelijke opslag van al uw goederen

Allsafe voor veilige en tijdelijke opslag van al uw goederen

Allsafe is een goederenopslagbedrijf met vele vestigingen, waar u uw goederen schoon, veilig en onder goede condities kunt opslaan. Wat er allemaal nog meer mogelijk is bij Allsafe Mini Opslag, vindt u in onderstaand artikel.

Allsafe

Allsafe is een bedrijf dat zich heeft gericht op het fenomeen mini opslag. Deze opslagmethode is van oorsprong uit Amerika overgewaaid naar Nederland en in 1999 heeft Allsafe zijn eerste vestiging geopend in Amsterdam West. Al snel volgden er diverse ALLSAFE Mini Opslag vestigingen, met opslagruimtes in verschillende formaten.

De vestigingen

Er zijn o.a. vestigingen in onderstaande plaatsen en dit breidt zich steeds verder uit:
  • Almere
  • Amsterdam West
  • Amsterdam Zuid
  • Amsterdam Centrum
  • Beverwijk
  • Breda
  • Den Bosch
  • Emmen
  • Leeuwarden
  • Leiderdorp
  • Marum - Groningen
  • Roosendaal
  • Rotterdam
  • Tilburg
  • Utrecht
  • Venlo
  • Zutphen
  • Zwolle

Er bestaat ook de mogelijkheid van zogenaamde drive-thru units te huren, waar u met de auto tot bij en zelfs in uw eigen opslagruimte kunt komen.

Wat mag u van Allsafe verwachten

  • huren kan vanaf 6,- per maand
  • opslagruimte vanaf 1m³ te huur, dus ook voor een kleine inboedel geschikt
  • uw spullen staan droog en verwarmd, dus alle opslag is mogelijk
  • Er is een 24-uursbeveiliging (alarmsysteem, camera's, een branddetectiesysteem en een uniek individueel alarm per opslagunit)
  • Uw inboedel is dagelijks te bereiken van 06.00 uur tot 23.00 uur. Tevens zijn er ook 24-uurs units te huur
  • U kunt gratis gebruik maken van de verhuisbus of een aanhangwagen bij transport naar de unit of anders tegen betaling
  • gunstige openingstijden kantoor (maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 18.00 uur en zaterdags tot 17.00 uur)
  • wisselen van opslagunit voor een grotere of een kleinere is geen probleem
  • ingaan van de huur kan dagelijks, behalve op zondag
  • een opslagcalculator, voor de berekening van de benodigde opslag, staat tot uw beschikking via de website

Ook altijd handig

U kunt bij Allsafe ook terecht voor een aantal nuttige zaken zoals: noppenfolie en tape voor bescherming, archiefkasten voor administraties, verschillende soorten dozen zoals verhuisdozen of boekendozen. Ook kunt u er tassen, bouwtapijt of garderobeboxen voor uw kleding aanschaffen.

Gratis huurbus of aanhanger bij huur opslagruimte

Als u een ruimte huurt bij Allsafe, kunt u gratis gebruik maken van een huurbus of een aanhanger. Dit lenen geldt uiteraard voor de dag dat u de spullen naar de unit brengt. U dient dit dan wel tijdig door te geven in verband met de te maken reservering.

Heeft u op een ander moment een aanhanger nodig dan kan dat ook. U betaalt dan slechts 15,- euro per dag voor de aanhanger en 12,- euro per uur voor de bus of 72,- euro voor de gehele dag. Informeer naar de voorwaarden van het eigen risico.
Houdt u er rekening mee dat bovenstaande prijzen aan schommelingen onderhevig zijn, informeert u via de website naar de actuele prijzen.

Wilt u het verhuizen uitbesteden, dan kan er een offerte voor gemaakt worden. Allsafe werkt samen met een aantal verhuisbedrijven, die netjes met uw spullen omgaan en gespecialiseerd zijn in inboedeltransporten.

Verhuiskaartenservice

Bij Allsafe bestaat de mogelijkheid om al uw vrienden en kennissen een gratis verhuisbericht te sturen per e-mail. U kiest een kaart uit van de website, schrijft een persoonlijke boodschap en geeft uw e-mailadressen door, gescheiden door een puntkomma. Allsafe verstuurt de kaart naar de door u geselecteerde adressen.

De kosten voor uw inboedel, oldtimer, motor of andere zaken

De kosten kunnen in dit artikel niet vermeld worden. Deze zijn afhankelijk van uw hoeveelheid goederen en de gewenste of benodigde ruimte. U kunt hiervoor bij Allsafe een offerte aanvragen via de website of telefonisch. Uiteraard kunt u voor uw eigen berekening gebruik maken van de opslagcalculator (via de website).

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Goederenopslag: Opslagruimte voor goederen hurenAls je tijdelijk je goederen wilt opslaan dan kun je hiervoor een ruimte huren. Vaak heb je de keuze uit verschillende g…
Waarom zit er een risico-opslag in mijn hypotheek?Waarom zit er een risico-opslag in mijn hypotheek?Bij het verstrekken van hypotheken is de hoogte van de hypotheekrente deels afhankelijk van de hoogte van het risico dat…
Hoe opslaan gevaarlijke stoffen (PGS richtlijnen)?Hoe opslaan gevaarlijke stoffen (PGS richtlijnen)?De afkorting PGS staat voor Publicatiereeks Gevaarlijke Stoffen. De PGS bestaat uit richtlijnen die kunnen worden gebrui…
Lekbak kopen: hoe groot moet een lekbak zijn?Lekbak kopen: hoe groot moet een lekbak zijn?Lekbakken voor opslag gevaarlijke stoffen en olieproducten Diverse bedrijven slaan gevaarlijke stoffen of olieproducten…
Tips om digitale foto's veilig te bewarenTips om digitale foto's veilig te bewarenHet geheugenkaartje van de digitale camera is net vol op dat unieke moment, een ergernis! Of de digitale camera wordt ge…
Bronnen en referenties
  • Website Allsafe.nl

Reageer op het artikel "Allsafe voor veilige en tijdelijke opslag van al uw goederen"

Infoteur: Berrie_van_mier
Laatste update: 07-12-2013
Rubriek: Huis en Tuin
Subrubriek: Interieur
Special: Opslag goederen
Schrijf mee!