InfoNu.nl > Huis en Tuin > Interieur > Wat kost een badkamer en een woonkamer

Wat kost een badkamer en een woonkamer

Wat kost een badkamer en een woonkamer Het inrichten van een woonkamer en een badkamer is vaak duurder dan men verwacht. De afzonderlijke delen lijken niet zo duur, maar alles bij elkaar opgeteld lopen de kosten flink op. In dit artikel treft u indicatiebedragen aan om een badkamer en woonkamer in te richten. Het gaat om de kosten van de onderdelen zelf zonder de kosten van het inbouwen of installeren. Wij Nederlanders zijn altijd benieuwd naar de kosten van iets. Hierdoor zijn de vergelijkingssites op het internet ook populair geworden. Het liefst vergelijken wij alles voordat wij het kopen, zodat wij ervan verzekerd zijn dat wij de laagst mogelijke prijs betalen. Ook Marktplaats is groot geworden door de zuinigheid van de Nederlanders. Het inrichten van een woonkamer en badkamer willen wij veel aandacht aan besteden om dit goed voor elkaar te hebben. Dit zijn ook de onderdelen in het huis (samen met de keuken) waar wij de meeste zorg en geld aan willen besteden is ons huis.

Wat kost het inrichten van een woonkamer en badkamer?

Hieronder treft u een overzicht aan van de kosten om de ruimtes in te richten. Het is geen volledige lijst, want het is slechts bedoeld om u een indicatie te geven van de kosten van bepaalde onderdelen. Op het internet heb ik gezocht naar gemiddelde prijzen. Ik heb meerdere prijsopgaven per onderdeel gezocht, en hier het gemiddelde van genomen. Het is dus goed mogelijk om duurdere en goedkopere exemplaren te vinden.

Wat kost het inrichten van een badkamer?

Een groot onderdeel van deze kosten, zijn de kosten van de specialist om het te plaatsen of installeren. Deze kosten zijn niet in de beraming opgenomen.

Wat kost…. Gemiddelde prijs
Wat kosten tegeltjes voor de badkamer€25 tot €40 per m2
Wat kost een bad?Voor uitsluitend het bad €150 en €300
Wat kost een douchecabine? €350 en €600
Wat kost een wastafel? €200 en €350
Wat kost een WC? €150 en €400
Wat kost een WC bril? €20 en €75
Wat kost een luxe kraan voor wastafel? €95 en €225
Wat kost een design radiator? €350 en €600
Wat kost een eenvoudige radiator? €75 en €150

Wat kost het inrichten van een woonkamer?

De kosten van het inrichten van een woonkamer zijn sterk afhankelijk van de smaak, de winkels waar u het koopt en het beschikbare budget. Indien u er meer geld voor opzij zet, gaat dit ook op. De prijzen van bijvoorbeeld een bank verschillen sterk afhankelijk van de kwaliteit en in hoeverre u meer wilt betalen voor design.

Wat kost…. Gemiddelde prijs
Wat kost een houten vloer?Tussen de €25 tot €56 per m2
Wat kost een natuursteen vloer? €49 tot €83 per m2
Wat kost een laminaatvloer? €25 tot €50 per m2
Wat kost een bankstel? €1300 en €2200
Wat kost een Eiken tafel? €700 en €1000
Wat kosten leren stoelen? €150 en €275
Wat kost een salontafel? €200 en €450
Wat kost een plasma televisie? €600 en €1100
Wat kost een tv meubel? €250 en €400

De bedragen in dit artikel zijn indicatiebedragen. Het geeft u een indruk van wat u er ongeveer voor zou moeten betalen in de winkel als nieuw.
Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "Wat kost een badkamer en een woonkamer"

Infoteur: Juul
Gepubliceerd: 28-08-2009
Rubriek: Huis en Tuin
Subrubriek: Interieur
Schrijf mee!