InfoNu.nl > Huis en Tuin > Creatief > Moeilijk uit te pakken surprises

Moeilijk uit te pakken surprises

Heb je iemand getrokken die altijd moet lachen wanneer een ander moeite heeft met het uitpakken van zijn of haar cadeau ? Verras deze persoon dan met een van onderstaande surprises. Het is altijd weer leuk om zo iemand zelf te zien zweten bij het uitpakken van zijn of haar surprise. Hieronder vind je tips voor het maken van een paar leuke, moeilijk uit te pakken surprises!

Kokosnoot

  • 1 kokosnoot
  • cadeau

Tussen de 2 ogen van een kokosnoot loopt een breuklijn. In een kokosnoot zit sap. Houd de kokosnoot hierbij in je linkerhand boven een kom zodat je het sap kunt opvangen. Je kunt het ook buiten doen. Tik met een hamer op de breuklijn. De kokosnoot zal in twee gelijke stukken uit elkaar vallen. Verwijder met een spatel het vruchtvlees en laat de kokosnoot drogen.

Stop het cadeau in de kokosnoot en lijm de beide helften weer op elkaar.

Kistje

  • 6 plankjes
  • cadeau
  • veel schroeven

Maak van 5 plankjes een kistje. Stop het cadeau erin en schroef het zesde plankje erop. Schroef de plankjes daarna met zoveel mogelijk schroeven vast.

Bevroren

Pak het cadeau waterdicht in. Neem een pan of een afgesneden frisdrankfles en doe daar een bodempje water in. Zet dit water een paar uur in de diepvries. Leg daarna het cadeau er bovenop, vul de rest van de vorm met water en zet het geheel 24 uur in de diepvries. Haal het ijsblok pas vlak voor die tijd weer uit de diepvries en verpak het ijsblok in plastic en daarna in cadeaupapier.

Ingesmolten

Pak je cadeau in plastic in. Smelt een flinke hoeveelheid kaarsvet in een pan. Doe een gedeelte van het kaarsvet in een vorm en laat het stollen. Leg daarna het cadeau er bovenop en giet de rest van het kaarsvet er overheen. Goed laten stollen.

Klassieker

  • cadeau
  • pakpapier
  • véél plakband

Deze variant is zeer bekend. Pak het cadeau in en wikkel het daarna in plakband, net zo lang tot je zelf ook geen plakband meer kunt zien.

Veel knutselplezier!
© 2007 - 2017 Artistik, het auteursrecht van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "Moeilijk uit te pakken surprises"

Reactie

Dammes, 13-11-2010 22:48 #1
Voor de"ingesmolten" versie heb ik geen kaarsvet, is het ook gewoon mogelijk een grote kaars in een pan te doen. en dat het dan omsmelt in kaarsvet? en dan het kado er in doen?

Infoteur: Artistik
Laatste update: 02-11-2007
Rubriek: Huis en Tuin
Subrubriek: Creatief
Reacties: 1
Schrijf mee!